مختصری درباره مؤسسه نمارسانه

همه عقل و همه علم و همه فرهنگ شویم

گذار از بحران‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، از مسیر فرهنگ، دانش، هنر و ادبیات می‌گذرد. فرهنگ، زیربنای تغییرات اجتماعی و ساختن زندگی و آینده‌ای بهتر است. موسسه فرهنگی – هنری نمارسانه، با ده سال فعالیت مستمر فرهنگی، با تولید آثار تلویزیونی، انتشار هفته‌نامه، آموزش علوم سینمایی، راه‌اندازی کتابخانه عمومی، برگزاری نشست‌ها و گفتمان‌های فرهنگی و تولید نرم‌افزار و خبرگزاری فرهنگ، برای افزایش فرهنگ و دانش عمومی، کوشیده است.

نمافیلم
موسسه فرهنگی – هنری نمارسانه،‌ با بیش از ده سال تجربه در بخش تولیدات تلویزیونی، آثار متعددی در قالب‌های مستند، نمایشی، گفتگو، تبلیغات، میان‌برنامه، کلیپ و نمایش‌های عروسکی، با موضوعات اسلامی، ادبی، اجتماعی و فرهنگی تولید کرده است. این آثار از شبکه‌های تلویزیونی داخلی و خارجی منتشر شده است.

خبرگزاری فرهنگ
خبرگزاری فرهنگ، نخستین خبرگزاری ویژه رویدادهای فرهنگی در کشور است و گفتگوها و مقالات فرهنگی، ادبی و هنری و اخبار رویدادهای فرهنگی را منتشر می‌کند. روزانه بیش از صد نفر از سایت این خبرگزاری بازدید می‌کنند.

نمانشر
نمانشر، با بخش‌های مطبعه، انتشارات و نمایشگاه، همواره سعی کرده است که به شیوه مدرن و روزآمد به تولید، چاپ و عرضه کتاب و محصولات فرهنگی بپردازد. در مطبعه نمانشر، با تجیهزات پیشرفته و کادر فنی، روزنامه‌، هفته‌نامه، مجلات و نشریات به چاپ می‌رسد و در نمایشگاه، محصولات فرهنگی از قبیل کتاب، سی‌دی و… عرضه می‌شود.

نمانرم افزار
دنیای امروز بدون استفاده از کامپیوتر، اینترنت و نرم‌افزارهای گوناگون، غیرقابل تصور است. نرم‌افزارهای کامپیوتری، امروزه نیروی محرک و موتور تصمیم‌گیری تجاری، پایه‌ای برای پژوهش‌های علمی مدرن، حمل و نقل، پژشکی، ارتباطات و… به شمار می‌روند.
نمانرم‌افزار تاکنون بیش از ده نرم‌افزار تولید کرده است. نرم‌افزار «کابل من» یکی از محصولات نمانرم‌افزار، به صورت اپلیکیشن، ویب‌سایت کابل من، کتاب و نرم‌افزار عرضه شده است.

تالار همایش‌ها و سینما خانواده
تالار همایش‌ها و سینما خانواده، با فضایی مناسب، به منظور تامین فضای فرهنگی، برای نمایش آثار سینمایی، برگزاری نشست‌ها و سمینارهای علمی، راه‌اندازی شده است.

کتابخانه عمومی
کتابخانه عمومی نما، با بیش از هشت هزار کتاب و مکانی مناسب برای مطالعه، در اختیار دانش آموزان،‌ دانش آموزان، اساتید و پژوهشگران قرار دارد.